İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı -

Personel Kimlik Kartı Teslim İşlemleri

gelişim üniversitesi
  1.   İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı
  2. İçerik


Personel Kimlik Kartı Teslim İşlemleri


Kayıt ve Teslim : Personel Kimlik Kartı göreve başlama tarihde ilgili müdürlük/dekanlık birimindeki sekreterliğe teslim edilmektedir. Sekreterlik tarafından göreve başlayan personele kimlik kartları teslim edilmektedir. 

Kayıp Durumu : Personel Kimlik Kartı kaybetme durumunda İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı'na gelerek Kayıp Dilekçesi yazarak teslim etmeleri gerekmektedir. Dilekçe ile yeni personel kimlik kart talebi sistem üzerinden gerçekleştirilip, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından basılacaktır. 

Bilgi Değişikliği :  Personel Kimlik Kartı, Evlilik, Boşanma ve Mahkeme Kararı ile ilgili Ad ve Soyad değişikliği vb. durumlarda ilgili personel belgelendirmek kaydıyla yeni kart talep işlemi için İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı'na bildirmesi halinde yeni kart basım işlemi yapılmaktadır. Dilekçe ile yeni personel kimlik kart talebi sistem üzerinden gerçekleştirilip, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından basılacaktır.

Arızalı Kart : Personel kimlik kartı işlem göremeyecek durumda ya da yıpranmış arızalı kart durumlarında İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı'na gelerek Yeni Kimlik Kartı Dilekçesi yazarak teslim etmeleri gerekmektedir. Dilekçe ile yeni personel kimlik kart talebi sistem üzerinden gerçekleştirilip, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından basılacaktır.

IGU-İKDB Personel Kimlik Kartı Talep Formu